Storing melden

Snel antwoord op je vraag.

Storing doorgeven bij Peppix

Noëll zegt:
“In je melding is het belangrijk dat je uitlegt hoe ik de storing in beeld krijg, zodat ik minder tijd kwijt ben met het zoeken naar het probleem. De tijd die ik hiermee bespaar, kan ik gebruiken voor het oplossen van het probleem. Als je een uitgebreid servicecontract hebt, dan vind je daar het telefoonnummer van de storingslijn. Op die lijn ben ik iedere dag van 06:00 tot 23:00 bereikbaar. Een overzicht van je servicecontracten vind je op deze pagina.”

Als je op dit moment een storing ervaart bij een van onze services, raden wij je aan een ticket aan te maken via het onderstaande formulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in, dan kunnen een van onze teamleden zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Het insturen van een ticket zonder spoedmelding is altijd gratis.

Van Dijk

We zijn nu een jaar klant bij Peppix en zijn erg te spreken over jullie diensten. Goed bereikbaar en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Arjan
Van der Veen

We hebben voor Peppix gekozen bij de overstap naar Google. Ze hebben onze gegevens overgezet en ervoor gezorgd dat we er nauwelijks iets van merkten.

Erik
Jonker

Bij de migratie naar Google Workspace zijn we goed geholpen. Noëll was goed bereikbaar en de communicatie via WhatsApp was erg prettig.

Esther

 
Dier&Arts Leeuwarden
Coninx Orthopedie
IDD.nu
Moving Mountains
EVG Start
24nannies
Forward Marketing
COC Midden Nederland