- Klantenservice

Noëll zegt:
“In je melding is het belangrijk dat je uitlegt hoe ik de storing in beeld krijg, zodat ik minder tijd kwijt ben met het zoeken naar het probleem. De tijd die ik hiermee bespaar, kan ik gebruiken voor het oplossen van het probleem. Als je een uitgebreid servicecontract hebt, dan vind je daar het telefoonnummer van de storingslijn. Op die lijn ben ik iedere dag van 06:00 tot 23:00 bereikbaar. Een overzicht van je servicecontracten vind je op deze pagina.”
Als je op dit moment een storing ervaart bij een van onze services, raden wij je aan een ticket aan te maken via het onderstaande formulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in, dan kunnen een van onze teamleden zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Het insturen van een ticket zonder spoedmelding is altijd gratis.
- Wat ondernemers zeggen
Het is fijn om alle diensten onder één partij te brengen, bij Peppix wordt alles snel geregeld en sturen ze een keer per maand een factuur.
De combinatie van een webhosting pakket met Google Apps for Work licentie is een fijne bijkomstigheid; dit scheelt mij tientallen euro’s per jaar!
Wij zijn zeer tevreden met de folders die Peppix voor ons heeft ontworpen, de elegante rondingen maken onze folders zeer uniek. Bedankt!







