Hulp op het juiste moment

Voor ondernemers waarbinnen hun WordPress website óf webwinkel van groot belang is geworden, is het hebben van een helpdesk waar je voor al je vragen terecht kan heel nuttig. Jij en je medewerkers kunnen voor iedere vraag bij ons terecht , en worden aan de hand van persoonlijke instructies en bestaande (video)handleidingen opgeleid tot echte WordPress professionals. Nog belangrijker is, is dat er een partij achter je staat dat weet hoe WordPress in elkaar zit en je bij problemen binnen de website kan helpen. Onze beloftes zijn dan ook dat:

  • Wij een 17/7 storingslijn bieden waar je terecht kan voor problemen die direct actie vereisen;
  • Wij je dezelfde dag nog helpen met het oplossen van fouten binnen de website- of webwinkel;
  • Als er vragen zijn van jou of je medewerkers zijn zij ons telefonisch, via de mail én via de Whatsapp-hotline kunnen benaderen voor antwoord op hun vraag;
  • Het trainen van jou en je medewerkers gebeurt aan de hand van één op één ondersteuning via Skype.
  • Raden het aan het ondersteuningscontract te combineren met een hosting- en onderhoudscontract voor een goede continuïteit van de website;

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ja. Op het moment dat je een ondersteuningscontact bij ons afneemt, worden wij je vaste partner in het (door)ontwikkelen van je website. De ideeën die je naar ons stuurt, worden op een SCRUMbord geplakt en zullen in overleg met jou verder worden uitgedacht en uitgevoerd. |Als je nog geen ondersteuningscontract hebt, dan is het afankelijk van de omvang van het project. Als je hier meer informatie over wilt, dan raden wij je aan contact op te nemen via deze pagina.

Je kan gerust contact met ons opnemen om de precieze details te bespreken, maar uit ervaring kunnen wij je vertellen dat het niet handig is om twee partijen in te schakelen om je website te beheren. Het is namelijk kostenefficiënt doordat het leidt tot dubbel werk, documentatie en afspraken. Dus wanneer je het onderhoud en doorontwikkeling aan een bedrijf wil uitbesteden, denk er dan goed over na of je een jarenlange samenwerking met dat bedrijf wil aangaan. Zo niet, dan is het waarschijnlijk beter om een bedrijf te kiezen dat wél in alle behoeftes kan voorzien. Om daar achter te komen, raden wij je aan contact met ons op te nemen voor een korte kennismaking en vermeld daarin vooral wat je van de ondersteuning verwacht: zijn het je medewerkers of stagiaires die moeite hebben met WordPress, of komt het doordat er fouten optreden tijdens het gebruik van de site? Wij horen het graag.

Wat ondernemers zeggen

Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk
Van Wijk

Wij zijn zeer tevreden met de folders die Peppix voor ons heeft ontworpen, de elegante rondingen maken onze folders zeer uniek. Bedankt!

Van Wijk
Kamphuis

Het is fijn om alle diensten onder één partij te brengen, bij Peppix wordt alles snel geregeld en sturen ze een keer per maand een factuur.

Kamphuis
 
Reeleezee
Woocommerce
Amazon Web Services
Google Adwords
Sendcloud
Varnish
Twitter