Inspelen op online kansen

Met de informatie uit de rapporten kunnen wij aan de slag om in te spelen op de behoeftes van de bezoeker. Zien wij dat bezoekers niet goed op dat ene icoontje kunnen klikken, dan maken wij dat icoontje groter. En zo zijn er nog tal van andere voorbeelden waar wij op in kunnen spelen.

Stroomlijnen

Het doel van alle informatie is het stroomlijnen van bepaalde processen binnen je website. Dit doel stellen wij samen met jou vast. Stel wij focussen ons op meer aanmeldingen op de nieuwsbrief, dan baseren wij de verbeterpunten over een bepaalde periode op basis van:

  • Het aantal keer dat het nieuwsbriefformulier is bekeken
  • Het aantal nieuwe abonnees dat zich heeft aangemeld
  • Het monitoren van het klik- en surfgedrag van bezoekers

De door ons voorgestelde en door ons uit te voeren aanpassingen kunnen vervolgens zijn:

  • Tijdens het browsen een pop-up tonen met daarin de gelegenheid aan te melden op de nieuwsbrief
  • Integreren van de aanmeld knop in checkout, contact- en registratieformulieren;
  • Vermelden dat de nieuwsbrief maar x keer per zoveel weken wordt verstuurd;
  • Vermelden dat de gegevens van abonnees niet worden doorverkocht;

Wil jij weten wat wij voor jouw website kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Tijd voor een vrijblijvend adviesgesprek?

Tijd voor een vrijblijvend adviesgesprek? Klik hier.

Wat ondernemers zeggen

Deliweb

Onze Facebook bedrijfspagina stelt onze klanten centraal en laat hun voortdurend in contact blijven met ons bedrijf. Wij zijn zeer te spreken over de snelle en creatieve aanpak van Peppix.

Deliweb
Forsitan

Een creatief logo met een professionele uitstraling, binnen een week was onze nieuwe huisstijl realiteit. Bedankt voor jullie snelle service!

Forsitan Adviesbureau
Jonker

Wij zijn erg tevreden met de professionele website. Ons evenement in A'dam werd een groot succes, bedankt voor jullie snelle service!

Hortifair
 
Salesforce
Google Tag Manager
Google Adsense
Facebook Pixel
Google Adwords
Hotjar