Inspelen op online kansen

Met de informatie uit de rapporten kunnen wij aan de slag om in te spelen op de behoeftes van de bezoeker. Zien wij dat bezoekers niet goed op dat ene icoontje kunnen klikken, dan maken wij dat icoontje groter. En zo zijn er nog tal van andere voorbeelden waar wij op in kunnen spelen.

Stroomlijnen

Het doel van alle informatie is het stroomlijnen van bepaalde processen binnen je website. Dit doel stellen wij samen met jou vast. Stel wij focussen ons op meer aanmeldingen op de nieuwsbrief, dan baseren wij de verbeterpunten over een bepaalde periode op basis van:

  • Het aantal keer dat het nieuwsbriefformulier is bekeken
  • Het aantal nieuwe abonnees dat zich heeft aangemeld
  • Het monitoren van het klik- en surfgedrag van bezoekers

De door ons voorgestelde en door ons uit te voeren aanpassingen kunnen vervolgens zijn:

  • Tijdens het browsen een pop-up tonen met daarin de gelegenheid aan te melden op de nieuwsbrief
  • Integreren van de aanmeld knop in checkout, contact- en registratieformulieren;
  • Vermelden dat de nieuwsbrief maar x keer per zoveel weken wordt verstuurd;
  • Vermelden dat de gegevens van abonnees niet worden doorverkocht;

Wil jij weten wat wij voor jouw website kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Tijd voor een vrijblijvend adviesgesprek?

Tijd voor een vrijblijvend adviesgesprek? Klik hier.

Wat ondernemers zeggen

Jonkers

Peppix heeft voor ons een geweldig logo ontworpen dat vanuit de verte herkenbaar is en een frisse insteek heeft. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

Jonkers
Weerkamp

cPanel of DirectAdmin, het maakt mij allemaal niet uit. Zolang het maar werkt, en dat doet het! Helemaal goed!

Weerkamp
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
 
Google Adwords
Hotjar
Salesforce
Google Adsense
Facebook Pixel
Google Tag Manager