
GRATIS OFFICE 365 NONPROFIT LICENTIES
Speciaal voor ANBI geregistreerde organisaties binnen Nederland en België.
- Wij helpen je bij de aanvraag, installatie én migratie naar Office 365;
- Nemen de regie door iedereen te informeren, migreren en te instrueren via mail en WhatsApp;
- Trainen je collega’s en voorzien je van instructievideo’s;
- Zorgen dat je gebruik kunt maken van Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive en Teams;
- Iedereen kan mailen, de planning bijhouden en hun adresboek kunnen beheren in de online Office 365 omgeving;
- Bestanden kunnen opslaan en delen in OneDrive, met 5 TB (5.000 GB) opslag per persoon en 2 TB in SharePoint;
- Dit aanbod is alleen geldig voor ANBI geregistreerde organisaties in Nederland en België.
Gratis Office 365 licenties, $3.500 Azure tegoed
Ben je benieuwd wat je nou precies gratis krijgt? In het overzicht hieronder zetten wij het voor je uiteen. Extra licenties kun je aanschaffen tegen 75% korting van de normale prijs. Mocht je dus meer gebruikers hebben, dan kun je het aanbod voor weinig geld uitbreiden met meer licenties.
- 10 Microsoft 365 Business Premium licenties
- 100 Microsoft 365 Business Standard licenties
- 3.500$ jaarlijks Azure tegoed
Je vindt het volledige overzicht bij microsoft.com.
Overstappen op Office 365 nonprofit
Hoe zit het met jullie support?
- Wij ontzorgen je in de migratie naar Office 365.
- Wij kunnen het beheer en support overnemen v.a. €25/maand.
- We zijn bereikbaar voor trainingen en ondersteuning
- De prijs staat vast. Bij je aanvraag krijg je eerst een gratis offerte van ons én Microsoft.
Office 365 overstapkosten
Hieronder zetten wij de kosten uiteen voor het overzetten van een kleine en grote organisatie. Zo krijg jij een beeld van wat je kwijt bent als je met je organisatie overstapt op Office 365. Jij en de mensen die jou mailen zullen er niks van merken als Noëll de overstap in gang zet. Eén keer opnieuw inloggen en klaar ben je. Met de handleidingen en trainingen van Noëll kan iedereen vervolgens snel de slag.
Migratiekosten bij 5 mailboxen
Een gemiddelde, kleine stichting.-
Situatie in kaart brengen en licenties aanvragen (€192.00)
-
Aanmaken en instellen Office 365 organisatie (€96.00)
-
Back-ups maken en DNS overzetten (€72.00)
-
Oude mails en agenda's overzetten (€200.00)
-
Evaluatie en instructies rondsturen (€24.00)
Migratiekosten bij 50 mailboxen
Voor de grote verenigingen.-
Huidige situatie in kaart brengen (€384.00)
-
Aanmaken en instellen Office 365 organisatie (€192.00)
-
Back-ups maken en DNS overzetten (€288.00)
-
Oude mails en agenda's overzetten (€864.00)
-
Evaluatie en training medewerkers (€480.00)

Hoe werkt de overstap?
- Nonprofits
Start vandaag
