Microsoft Office 365 nonprofit bij Peppix

Gratis Office 365 nonprofit licenties

Office 365 gratis voor nonprofit organisaties in NL en BE. Wij helpen met de overstap.

Microsoft Ofice 365 voor nonprofits wordt binnen veel (grote) organisaties gebruikt voor de mail, planning en het delen van bestanden. Het is een alternatief op Google Workspace. Microsoft biedt non-profit organisaties de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van Office 365 en PowerBI. Wij helpen je met de aanvraag, de installatie en het gebruik van de pakketten.
  • Wij helpen je bij de aanvraag, installatie én migratie naar Office 365;
  • Nemen de regie door iedereen te informeren, migreren en te instrueren via mail en WhatsApp;
  • Trainen je collega’s en voorzien je van instructievideo’s;
  • Zorgen dat je gebruik kunt maken van Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive en Teams;
  • Iedereen kan mailen, de planning bijhouden en hun adresboek kunnen beheren in de online Office 365 omgeving;
  • Bestanden kunnen opslaan en delen in OneDrive, met 5 TB (5.000 GB) opslag per persoon en 2 TB in SharePoint;

Gratis Office 365 licenties, $3.500 Azure tegoed

Ben je benieuwd wat je nou precies gratis krijgt? In het overzicht hieronder zetten wij het voor je uiteen. Extra licenties kun je aanschaffen tegen 75% korting van de normale prijs. Mocht je dus meer gebruikers hebben, dan kun je het aanbod voor weinig geld uitbreiden met meer licenties.

Je vindt het volledige overzicht bij microsoft.com.

Overstappen op Office 365 nonprofit

Wij helpen je stichting of verenging met de aanvraag van het non-profit pakket bij Microsoft. Eenmaal aangevraagd gaan wij samen met jou kijken welk pakket het beste bij je organisatie past. Microsoft biedt gratis mailpakketten, pakketten met 10 gratis licenties voor Word, Excel en PowerPoint en zelfs pakketten waar een Windows 10 Pro licentie zit inbegrepen. Bij je aanvraag bespreken we wat je nodig hebt en hoe dat bijdraagt aan je organisatie.

Frisse start

Met een frisse start beginnen in een nieuwe omgeving zónder gegevensmigratie.
250
00
  • Aanvraag indienen (75€)
  • Installatie configureren (100€)
  • Domeinnaam koppelen (25€)
  • Beperkte support en 30 dagen garantie (100€)

5 accounts migreren

Installatie, implementatie en migratie.
880
00
gem. overstapkosten
  • Situatie in kaart brengen (€200.00)
  • Aanvraag non-profit korting indienen en afronden (€75.00)
  • Aanmaken en instellen Office 365 organisatie (€240.00)
  • Back-ups maken en DNS overzetten (€75.00)
  • Oude mails en agenda's overzetten (€250.00)
  • Evaluatie en instructies rondsturen (€25.00)

Volledige adoptie

Gemiddelde kosten bij 50 accounts, inclusief training en support.
2880
00
gem. overstapkosten
  • Huidige situatie in kaart brengen (€600.00)
  • Aanvraag non-profit korting indienen en afronden (€75.00)
  • Aanmaken en instellen Office 365 organisatie (€200.00)
  • Back-ups maken en DNS overzetten (€300.00)
  • Oude mails en agenda's overzetten (€900.00)
  • Evaluatie en training medewerkers (€650.00)

Deze support kun je verwachten

Office 365 overstapkosten

Hieronder zetten wij de kosten uiteen voor het overzetten van een kleine en grote organisatie. Zo krijg jij een beeld van wat je kwijt bent als je met je organisatie overstapt op Office 365. Jij en de mensen die jou mailen zullen er niks van merken als Noëll de overstap in gang zet. Eén keer opnieuw inloggen en klaar ben je. Met de handleidingen en trainingen van Noëll kan iedereen vervolgens snel de slag.

Flexibel

Meest gekozen door kleine stichtingen.
25
00
per kwartier
  • Huur ons in wanneer jij ons nodig hebt.
  • Je zit nergens aan vast.
  • Telefonisch, via Google Meet, e-mail en WhatsApp bereikbaar.

Aanvullend

Aanbevolen voor veelgebruikers.
150
00
én 2.20€ per licentie
per maand
  • Persoonlijke hulp bij het onderzoeken en uitleggen van vragen over Office 365 en het gebruik ervan.
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 bereikbaar voor support.
  • Telefonisch, via Google Meet, e-mail en WhatsApp bereikbaar.
  • Gratis updates en checks voor je mail, veiligheid en de organisatie.

Uitgebreid

Meest gekozen door grote organisaties..
500
00
én 5.00€ per licentie
per maand
  • Alles uit het standaard pakket, en:
  • 7 dagen per week van 6:00 tot 23:00 bereikbaar bij storingen
  • Helpt bij het doorvoeren van wijzigingen, zoals wachtwoord herstellen en accounts aanmaken.
  • Gratis back-ups van Outlook, de agenda en contactpersonen tot 7 jaar lang

(*) Bij een gratis non-profit licentiemodel ben je na de migratie zelf verantwoordelijk voor de Google Workspace organisatie. Wil je dat wij bereikbaar blijven voor ondersteuning? Sluit dan een van de twee bovenstaande ondersteuningscontracten af.

Hoe werkt de overstap?

Neem contact met ons op, dat is stap 1. Daarna overleg je met Noëll hoe je huidige situatie eruit ziet en waar je tegenaan loopt. Hij kijkt samen met jou hoe dat met Office 365 kan worden opgelost. Hierbij geldt: een goede voorbereiding is het halve werk. Zodra jullie elkaar begrijpen wordt de overstap ingepland. Hierin worden jij en je collega’s voortdurend op de hoogte gehouden, zodat je weet waar je aan toe bent. Kleine bedrijven worden in 5 dagen overgezet, bij grote bedrijven nemen we vaak 1 week extra de tijd om ons voor te bereiden.. Dus, ben je er klaar voor?  
Microsoft Office 365 nonprofit bij Peppix

Van der Veen

We hebben voor Peppix gekozen bij de overstap naar Google. Ze hebben onze gegevens overgezet en ervoor gezorgd dat we er nauwelijks iets van merkten.

Erik
Kamphuis

Onze website is weer razendsnel na de overstap. Noëll heeft ons goed geholpen bij het sneller maken van onze website.

Kamphuis
Deliweb

Geweldig bedrijf, we zijn zeer tevreden met de nieuwe Google-implementatie. Het is fijn om een IT partner achter de hand te hebben voor vragen over onze mail.

Deliweb

 
Landjuweel de Hoeven
Be-leaf
Paper Trails Europe
Match in Media
Eventfabriek
Livable
Tegel Expert
Mind Avenue