Microsoft Office 365 nonprofit bij Peppix

Gratis Office 365 nonprofit licenties

Office 365 gratis voor nonprofit organisaties in NL en BE. Wij helpen met de overstap.

Microsoft Ofice 365 voor nonprofits wordt binnen veel (grote) organisaties gebruikt voor de mail, planning en het delen van bestanden. Het is een alternatief op Google Workspace. Microsoft biedt non-profit organisaties de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van Office 365 en PowerBI. Wij helpen je met de aanvraag, de installatie en het gebruik van de pakketten.
  • Wij helpen je bij de aanvraag, installatie én migratie naar Office 365;
  • Nemen de regie door iedereen te informeren, migreren en te instrueren via mail en WhatsApp;
  • Trainen je collega’s en voorzien je van instructievideo’s;
  • Zorgen dat je gebruik kunt maken van Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive en Teams;
  • Iedereen kan mailen, de planning bijhouden en hun adresboek kunnen beheren in de online Office 365 omgeving;
  • Bestanden kunnen opslaan en delen in OneDrive, met 5 TB (5.000 GB) opslag per persoon en 2 TB in SharePoint;

Gratis Office 365 licenties, $3.500 Azure tegoed

Ben je benieuwd wat je nou precies gratis krijgt? In het overzicht hieronder zetten wij het voor je uiteen. Extra licenties kun je aanschaffen tegen 75% korting van de normale prijs. Mocht je dus meer gebruikers hebben, dan kun je het aanbod voor weinig geld uitbreiden met meer licenties.

Je vindt het volledige overzicht bij microsoft.com.

Overstappen op Office 365 nonprofit

Wij helpen je stichting of verenging met de aanvraag van het non-profit pakket bij Microsoft. Eenmaal aangevraagd gaan wij samen met jou kijken welk pakket het beste bij je organisatie past. Microsoft biedt gratis mailpakketten, pakketten met 10 gratis licenties voor Word, Excel en PowerPoint en zelfs pakketten waar een Windows 10 Pro licentie zit inbegrepen. Bij je aanvraag bespreken we wat je nodig hebt en hoe dat bijdraagt aan je organisatie.

Frisse start

Met een frisse start beginnen in een nieuwe omgeving zónder gegevensmigratie.
380
00 eenmalig.
  • Aanvraag indienen en activeren
  • Aanmaken en instellen Office 365 organisatie
  • Domeinnaam koppelen en testen
  • 30 dagen support en garantie

Met gegevensmigratie

Vanaf 40€ per over te zetten account, gemiddeld zijn de kosten:
880
00 gem.
  • Plan van aanpak afstemmen
  • Aanvraag indienen en activeren
  • Aanmaken en instellen Office 365 organisatie
  • Back-ups maken en DNS overzetten (€75.00)
  • Oude e-mails, agenda's, adresboek en bestanden overzetten
  • 30 dagen evaluatie, support en garantie

Deze support kun je verwachten

Office 365 overstapkosten

Hieronder zetten wij de kosten uiteen voor het overzetten van een kleine en grote organisatie. Zo krijg jij een beeld van wat je kwijt bent als je met je organisatie overstapt op Office 365. Jij en de mensen die jou mailen zullen er niks van merken als Noëll de overstap in gang zet. Eén keer opnieuw inloggen en klaar ben je. Met de handleidingen en trainingen van Noëll kan iedereen vervolgens snel de slag.

Flexibel

Meest gekozen door kleine stichtingen.
20
00
per kwartier
  • Huur ons in wanneer jij ons nodig hebt.
  • Je zit nergens aan vast.
  • Telefonisch, via Google Meet, e-mail en WhatsApp bereikbaar.

Aanvullend

Aanbevolen voor veelgebruikers.
50
00
én 5.00€ per licentie
per maand
  • Persoonlijke hulp bij vragen en gebruik
  • Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 - 17:00
  • Telefonisch, via Google Meet, e-mail en WhatsApp bereikbaar.
  • Inclusief onderhoud, beveiligingschecks en monitoring

Uitgebreid

Meest gekozen door grote organisaties..
250
00
én 10.00€ per licentie
per maand
  • Alles uit het standaard pakket, en:
  • 7 dagen per week van 6:00 tot 23:00 bereikbaar bij storingen
  • Helpt bij het doorvoeren van wijzigingen, zoals wachtwoord herstellen en accounts aanmaken.
  • Inclusief back-ups van Gmail, Agenda en contactpersonen tot 7 jaar lang. Google Drive in overleg.

(*) Bij een gratis non-profit licentiemodel ben je na de migratie zelf verantwoordelijk voor de Office 365 organisatie. Wil je dat wij bereikbaar blijven voor ondersteuning? Sluit dan een van de twee bovenstaande ondersteuningscontracten af.

Hoe werkt de overstap?

Neem contact met ons op, dat is stap 1. Daarna overleg je met Noëll hoe je huidige situatie eruit ziet en waar je tegenaan loopt. Hij kijkt samen met jou hoe dat met Office 365 kan worden opgelost. Hierbij geldt: een goede voorbereiding is het halve werk. Zodra jullie elkaar begrijpen wordt de overstap ingepland. Hierin worden jij en je collega’s voortdurend op de hoogte gehouden, zodat je weet waar je aan toe bent. Kleine bedrijven worden in 5 dagen overgezet, bij grote bedrijven nemen we vaak 1 week extra de tijd om ons voor te bereiden.. Dus, ben je er klaar voor?  
Microsoft Office 365 nonprofit bij Peppix

Van der Vliet

Onze webshop draait fantastisch op de nieuwe servers. Hoop dat dit zo blijft. Fijne partij dat snel bereikbaar is.

Thomas
Weerkamp

Het duurde even voordat ik wist hoe DirectAdmin werkt, maar met de YouTube video’s en de uitleg via WhatsApp weet ik wat ik moet doen.

Stephan
Deliweb

Geweldig bedrijf, we zijn zeer tevreden met de nieuwe Google-implementatie. Het is fijn om een IT partner achter de hand te hebben voor vragen over onze mail.

Deliweb

 
Mind Avenue
Komm schon alter
EVG Start
Ledkoning
JRAA advocaten
Forward Marketing
Brandclick
IDD.nu