Marketing bij Peppix Benelux
Voordat je met marketing begint, moet de basis goed zijn

Hoe word je klant verwelkomd, wat ‘kopen’ ze en waardoor komen ze met je in contact? We volgen je bezoekers en zien wat hun obstakels zijn. Dat verhelpen we, en daarna gaan we inzetten op positieve contactmomenten. Want hoe vaker je contact hebt met je klant, hoe blijer ze zijn. Hopen we. Want voordat we die keuze maken, gaan wij eerst aan de slag met:

  • Het volgen van je bezoekers door middel van heatmaps, de feedback module en event-tracking,
  • Met de informatie die dat oplevert gaan wij je site verbeteren;
  • Na 3 weken bespreken we het resultaat en zetten we in op de lange termijn;
Marketing bij Peppix Benelux

Hoe ziet onze samenwerking eruit?

Hoe ziet jullie advertentieprogramma eruit?

We adverteren zo min mogelijk. Het vinden van nieuwe klanten kost namelijk 5x meer moeite dan het benutten van je bestaande relaties. Daarom focussen wij ons op positieve contact-momenten. Maak ze een ‘believer’ van jouw product; dan volgt de rest vanzelf. En hoe we dat doen? Gewoon via social media, je website en tijdens het nadenken over ‘extra’ service, zoals handleidingen, alles-in-1-pakketten en persoonlijke service.

Marketing bij Peppix Benelux

Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
Van Wijk

Wij zijn zeer tevreden met de folders die Peppix voor ons heeft ontworpen, de elegante rondingen maken onze folders zeer uniek. Bedankt!

Van Wijk
Weerkamp

cPanel of DirectAdmin, het maakt mij allemaal niet uit. Zolang het maar werkt, en dat doet het! Helemaal goed!

Weerkamp

 
Google Analytics
Reeleezee
MyParcel
Amazon Cloudfront
Hotjar
Opache
Sendcloud
woocommerce