Hulp is onderweg

Met Peppix in zee gaan is kiezen voor een lange termijn oplossing waar beide bedrijven achter staan. Jullie moeten je prettig voelen bij onze service, en wij willen vol trots kunnen vertellen dat iedereen tevreden is. Dat doen wij door nét dat stapje verder te gaan.

Management & SLA servicecontracten

Wij willen een uitkomst bieden bij vragen tijdens het gebruik van onze service. Hiervoor bieden wij een op maat gemaakt SLA contract aan dat aan je behoeftes voldoet. De service die je binnen die SLA mag verwachten, bestaat uit:
  • Een helpende hand bij vragen over de service;
  • Een contactpersoon dat persoonlijk te benaderen is via Whatsapp, mail en Skype;
  • De garantie dat een probleem binnen 3 uur wordt opgepakt;
  • Een storingslijn waar je tussen 06:00 en 29:59 terecht kan bij problemen.
Deze hulp zit inbegrepen bij je SLA contract. In dit contract nemen wij informatie op zoals: wie is je eerste aanspreekpunt, de doorlooptijd van een verzoek, de mogelijke oplossingen die je mag verwachten bij een probleem en de maatregelen die wij nemen tegen ongewenste risico’s, zoals gegevensverlies en toegangscontrole. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact met ons op.

Stel, de server dat inkomende- en uitgaande berichten behandelt, is tijdelijk offline. Wat doe je dan? Met het SLA contract van Peppix Benelux zorgen wij er in samenwerking met Google voor dat je binnen no-time weer up & running bent. Daarnaast helpen wij je persoonlijk met de installatie én  synchronisatie van de mail, Google Drive, agenda, adresboek en takenlijst.

De ondersteunende systemen waar wij momenteel een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Heeft je bedrijf een archief met bestanden van onschatbare waarde? Dan raden wij je aan om dit archief in de ‘cloud‘ te plaatsen. Met de cloudoplossingen van Peppix, wordt dit archief geüpload en beheerd. Dit doen wij in samenwerking met Google, Dropbox en Amazon.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Heb je een ticket systeem waarmee binnenkomende vragen worden afgehandeld, maar merk je dat de service niet altijd even vlekkeloos verloopt? Schakel dan de hulp van Peppix in. Wij zijn je rechterhand in het voorzien van hulp bij problemen, het wijzigen van instellingen of gebruikersbeheer. Daarnaast denken wij graag mee over vervolgstappen en voorzien wij je medewerkers van trainingen.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Wat ondernemers zeggen

Van Wijk

Wij zijn zeer tevreden met de folders die Peppix voor ons heeft ontworpen, de elegante rondingen maken onze folders zeer uniek. Bedankt!

Van Wijk
Jonker

Wij zijn erg tevreden met de professionele website. Ons evenement in A'dam werd een groot succes, bedankt voor jullie snelle service!

Hortifair
Deliweb

Onze Facebook bedrijfspagina stelt onze klanten centraal en laat hun voortdurend in contact blijven met ons bedrijf. Wij zijn zeer te spreken over de snelle en creatieve aanpak van Peppix.

Deliweb
 
Google Adsense
Google Tag Manager
Google Adwords
Hotjar
Facebook Pixel
Salesforce