Ondersteuning bij Peppix Benelux

Wij nemen onze samenwerking serieus

Zodra je door ons omarmd bent, nemen we onze verantwoordelijkheid om je te helpen. We kennen al onze klanten, hebben regelmatig contact, spreken elkaar via de telefoon, mail, Whatsapp en video, en zoeken naar oplossingen waar wij beide wat aan hebben. Voorbeelden? Bekijk ze hieronder.

  • Noëll is je vaste contactpersoon voor vragen en problemen;
  • We helpen je persoonlijk via Whatsapp, mail en Google Meet of Teams;
  • Bij handleidingen nemen we de moeite om een ingesproken videohandleiding te maken;
  • Voor cruciale services bieden we een storingslijn waar je tussen 06:00 en 29:59 terecht kan.

Waar loop jij tegen aan?

Stel dat de server dat inkomende- en uitgaande berichten behandelt tijdelijk offline is. Wat doe je dan? Met de serviceovereenkomst van Peppix Benelux zorgen wij er in samenwerking met Google voor dat je binnen no-time weer up & running bent. Daarnaast helpen wij je persoonlijk met de installatie én  synchronisatie van services, zodat je direct aan de slag kunt. Is er iets dat je zelf moet doen, dan leggen we dat stap voor stap uit. Wil je weten of we je kunnen helpen bij een vraagstuk? Neem dan contact op.
Ondersteuning bij Peppix Benelux

Kamphuis

Het is fijn om alle diensten onder één partij te brengen, bij Peppix wordt alles snel geregeld en sturen ze een keer per maand een factuur.

Kamphuis
Van Wijk

Wij zijn zeer tevreden met de folders die Peppix voor ons heeft ontworpen, de elegante rondingen maken onze folders zeer uniek. Bedankt!

Van Wijk
Jonker

Wij zijn erg tevreden met de professionele website. Ons evenement in A’dam werd een groot succes, bedankt voor jullie snelle service!

Hortifair

 
Amazon Cloudfront
Zapier
Twitter
PostNL
Facebook Pixel
Google Analytics
Reeleezee
MyParcel