Wij nemen onze samenwerking serieus
Zodra je door ons omarmd bent, nemen we onze verantwoordelijkheid om je te helpen. We kennen al onze klanten, hebben regelmatig contact, spreken elkaar via de telefoon, mail, WhatsApp en video, en zoeken naar oplossingen waar wij beide wat aan hebben. Voorbeelden? Bekijk ze hieronder.
- Noëll is je vaste contactpersoon voor vragen en problemen;
- We helpen je persoonlijk via WhatsApp, mail en Google Meet of Teams;
- Bij handleidingen nemen we de moeite om een ingesproken videohandleiding te maken;
- Voor cruciale services bieden we een storingslijn waar je tussen 06:00 en 29:59 terecht kan.
Waar loop jij tegen aan?
Stel dat de server dat inkomende- en uitgaande berichten behandelt tijdelijk offline is. Wat doe je dan? Met de serviceovereenkomst van Peppix zorgen wij er in samenwerking met Google voor dat je binnen no-time weer up & running bent. Daarnaast helpen wij je persoonlijk met de installatie én synchronisatie van services, zodat je direct aan de slag kunt. Is er iets dat je zelf moet doen, dan leggen we dat stap voor stap uit. Wil je weten of we je kunnen helpen bij een vraagstuk? Neem dan contact op.
- Cloudoplossingen
Start vandaag
Wil je overleggen? Stuur Noëll een bericht.