- Google Workspace
Start vandaag
Wil je overleggen? Stuur Noëll een bericht.
Vanuit Google krijg je standaard Google Workspace ondersteuning. Dat is voor bedrijven met technische kennis vaak voldoende. Voor bedrijven die dat niet hebben, of één vast aanspreekpunt willen, bieden we een aanvullend ondersteuningspakket dat voorziet in:
- Persoonlijke hulp bij vragen, aanpassingen, verzoeken en doorgroeimogelijkheden;
- Back-ups van je mails, afspraken en adresboek, tot wel 7 jaar lang;
- Op afstand (of tegen km-vergoeding) hulp bij installatie van de mailbox, Google Drive en meer;
- Ondersteuning via de telefoon, Google Meet, mail en WhatsApp;
- Een storingslijn die iedere dag van 6:00 tot 23:00 bereikbaar is;
- Monitoring van je DNS om te voorkomen dat jouw mails in de spam belanden;
- Continue monitoring op verdachte activiteiten;
Aanvullende Google Workspace ondersteuning
Wist je dat we naast de standaard Google Workspace-ondersteuning ook uitgebreide SLA-pakketten aanbieden? Onze SLA-pakketten zijn ontworpen om je bedrijf te ondersteunen met persoonlijke hulp, uitgebreide back-ups, en continue monitoring.
SLA Basis
-
Beperkte support bij problemen
-
Support bij licentiebeheer, onderhoud en accountherstel
-
Contact via e-mail en WhatsApp
SLA Aanvullend
-
Persoonlijke hulp bij vragen en gebruik
-
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 - 17:00
-
Telefonisch, via Google Meet, e-mail en WhatsApp bereikbaar.
-
Inclusief onderhoud, beveiligingschecks en monitoring
SLA Uitgebreid
-
Alles uit het aanvullend pakket, plus:
-
Hulp bij het doorvoeren van wijzigingen, zoals wachtwoord herstellen en accounts aanmaken
-
7 dagen per week bereikbaar van 6:00 - 23:00
-
Gratis back-ups van Gmail, Agenda en adresboek tot 7 jaar lang
(*) Wij zijn een tweedelijns partner die aanvult op Google’s eigen support. Ons basis ondersteuningspakket is gratis beschikbaar op basis van best-effort. Wil je een ICT-partner waarop je kunt vertrouwen? Overweeg dan ons Aanvullend (SLA1) of Uitgebreid (SLA2) pakket. Je kunt ons ook inhuren voor €20 per kwartier zonder aanvullend ondersteuningscontract. Wil je weten wat de licenties kosten? Bekijk dan de Google Workspace prijslijst.
Gratis Google Workspace ondersteuning aanvragen
In de video laten we je zien hoe je gratis contact kunt opnemen met Google Workspace support via admin.google.com. We raden je aan om dit altijd als eerste stap te doen.
Mocht je daarna nog steeds hulp nodig hebben, dan staan wij voor je klaar. Je kunt ons inhuren voor €20 per kwartier, of kiezen voor een SLA voor continue ondersteuning.
Persoonlijke Google Workspace ondersteuning
Storingslijn
Ervaar je een probleem dat direct actie vereist? Dan ben je bij de storingslijn aan het juiste adres. Van maandag tot en met zondag tussen 6:00 en 23:00 staat Noëll klaar om jou te helpen bij urgente kwesties die jouw werk tijdelijk onmogelijk maken.
7 jaar lang uitgebreide back-ups
Je e-mails, afspraken en contactpersonen bij Google zijn kwetsbaar voor hackers. Met een druk op de knop kan je data worden verwijderd. Met de gratis back-up service voor klanten met een SLA2-contract voorkomen we dat gegevens onherstelbaar worden verwijderd. Tegelijkertijd kan deze service worden gebruikt voor het archiveren van oud-medewerkers, het overdragen van bestanden en e-mails, en het voldoen aan de bewaarplicht van de Belastingdienst. Meer informatie over de back-up service vind je hier.Gratis hulp en monitoring voor iedereen (ook het basis-pakket!)
Met het inschakelen van ons zorg je ervoor dat je Google Workspace-organisatie wordt gemonitord op verdachte activiteiten. Ook wordt je mailreputatie gecontroleerd en wordt erop toegezien dat je personeel veilig met hun accounts omgaat. Heb je hulp nodig bij het instellen van je mailbox, het aanmaken van accounts of het delen van accounts? Dan zit dit gratis bij je SLA-ondersteuning inbegrepen.
Hieronder zie je een foto van ons interne monitoringsdashboard voor het controleren van je mailreputatie.
Veelgestelde vragen over de abonnementen
Ons tarief bedraagt €80,00 per uur exclusief BTW. We hanteren een starttarief van 1 uur. Daarboven ronden we de prijs per kwartier naar beneden af. Voordat we van start gaan, ontvang je eerst een prijsopgave.
Eén mailadres staat bij Google Workspace gelijk aan één gebruiker. Als je collega Jan het mailadres [email protected] gebruikt, dan telt dit één gebruiker. Een extra alias, zoals [email protected], is gratis. Gezamenlijke mailboxen, zoals [email protected], tellen ook als één gebruiker. Bij vijf collega’s en één gezamenlijke inbox betaal je dus voor zes gebruikers. Vertrekt een van je collega’s, dan zie je dat direct terug op je factuur: Bij ons betaal je per dag voor de gebruikte licenties.
Google maakt, net zoals Office 365, gebruik van de asymmetrische beveiligingsmethode AES. Die beveiligingsmethode is zo moeilijk te kraken dat de meeste computers er jaren over doen om de bestanden te ontsleutelen. Tegelijkertijd kun je met tweestap verificatie je eigen account beveiligen tegen ongewenste toegang. Wil je bestanden beveiligd via de mail sturen, dan kun je via Gmail een (tijdelijke) link met SMS verificatie naar de ontvanger sturen. Je kunt er in Google Drive ook voor kiezen om bestanden tijdelijk met iemand te delen.
Dit maakt dan ook dat Google Workspace een veilige oplossing is om bestanden, e-mails en documenten in te verwerken en te versturen. Dat zien wij ook terug in onze samenwerking: van scholen tot advocatenkantoren, één ding hebben ze gemeen: ze zijn tevreden over Google Workspace.
Nee, er is geen proefperiode, maar wij bieden wel een 30 dagen niet goed geld terug garantie bij Google Workspace, met uitzondering van onze uren (installatie, aanvraag, migratie). Alle Google Workspace licenties zijn dagelijks aanpasbaar. Voor het opzeggen hebben wij 30 dagen nodig om je account bij Google Workspace netjes te verwijderen of over te dragen.
Kortom:
+ Je betaalt per dag voor je licenties
+ Verwijder je vandaag een gebruiker, dan verrekenen we dat direct op de factuur
+ Aan het eind van de maand krijg je een gezamenlijke factuur voor het gebruik van de afgelopen 30 dagen
+ Niet goed, geld terug, met uitzondering van onze uren.
- Wat ondernemers zeggen
We zijn nu een jaar klant bij Peppix en zijn erg te spreken over jullie diensten. Goed bereikbaar en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Toen we in 2018 een IT partij zochten hebben we Peppix benaderd. We zijn nog steeds klant en onze website draait nog steeds goed. Bedankt voor de samenwerking.
Bij de migratie naar Google Workspace zijn we goed geholpen. Noëll was goed bereikbaar en de communicatie via WhatsApp was erg prettig.