Uitdaging

Voor Wellness Centrum Zwolle is als alternatief op de verouderde website een gloednieuwe website geboden waarin mensen zichzelf kunnen aanmelden voor een groepsles, inschrijven en nog veel meer. Samen met een Facebook actiepagina is dit plan verder uitgewerkt. 

Website

De website voor Wellness Centrum Zwolle is ontwikkeld in de kleuren van het fitnesscentrum: geel. Via de website kunnen mensen zichzelf aanmelden voor een groepsles, zo is het idee. Dit systeem heeft Peppix in korte tijd uitgewerkt en realiteit gemaakt. Alle aanmeldingen verschenen netjes in het Google Agenda van de organisatie. Deze aanmeldingen konden op telefonisch verzoek van de klanten worden verwijderd, omdat de organisatie geen persoonsgebonden account registraties toelaat vanwege de wet persoonsgegevens.

Naast de groepsregistraties, is het mogelijk gemaakt om een abonnement af te sluiten via de website. Door middel van een iDEAL betaling van €0,01 cent werd een overeenkomst bindend gemaakt. Dit alles kan vanaf een computer, laptop, tablet of smartphone gebeuren. Van het aanmelden op een groepsles tot het afsluiten van een abonnement.

Marketing

Facebook
Via Facebook is een Wellness Centrum Zwolle actiepagina opricht waar maandelijkse winacties, zoals één maand gratis sporten, onder de leden werd weggegeven. Dit zorgde voor meer publiciteit.

Kenmerken

Opdrachtgever: Wellness Centrum Zwolle
Industrie: Sport
Diensten: Fitness, groepslessen, dieet, begeleiding