Uitdaging

Bouwbedrijf de Molenaar wilde een website voor opdrachtgevers, waarin recente projecten, diensten en bedrijfsinformatie werd uitgelicht. Daarnaast moest de website goed vindbaar worden binnen Google, doordat de concurrentie binnen de bouwindustrie groot is. 

Website

De website van Bouwbedrijf de Molenaar is voorzien van de nieuwste snufjes, met het oog op klantvriendelijkheid. De website is tijdens de ontwikkeling nauwlettend voor smartphones, tablets, laptops en desktop computers gemaakt, zodat het gemakkelijk is voor de bezoeker om binnen de site te navigeren.

Via de site wordt er nadruk gelegd op contact. Op iedere informatiepagina en zelfs de homepagina is een contactformulier te vinden. Dit zorgt ervoor dat bezoekers sneller contact opnemen – zo blijkt uit de resultaten.

Marketing

Google optimalisatie
De site is van top tot teen geoptimaliseerd voor Google. Alle sleutelwoorden, meta-beschrijvingen en meta-tags staan netjes ingevuld. De tekst is verzorgd door onze tekstschrijver en is voorzien van zoektermoptimalisatie. Dit zorgde ervoor dat de website in haar eerste week direct op de tweede pagina in Google te vinden was.

Telefoongids
Naast een vermelding in Google, heeft Peppix de opdrachtgever ook aangemeld in de telefoongids, Alle Bedrijven in Zwolle en nog een aantal websites waardoor de naamsbekendheid van Bouwbedrijf de Molenaar wordt vergroot.

Kenmerken

Opdrachtgever: Bouwbedrijf de Molenaar
Industrie: Bouwsector
Diensten: Renovaties, verbouwingen, nieuwbouw