Stroomlijn je klantenservice

Via Voice over IP (VOIP) zijn je medewerkers altijd op hetzelfde nummer bereikbaar, of ze nu onderweg zijn, vanuit huis werken of gewoon op kantoor zijn. Ook heb je volledig inzicht in het belgedrag van je medewerkers. 

  • Betaal een vast bedrag per maand voor onbeperkt bellen;
  • Kies uit een lokaal, 088, 0800 of 0900 nummer.
  • Stel gemakkelijke keuzemenu’s in voor bellers;
  • U word bij ons voorzien van alle benodigde apparatuur;
  • Wij maken gebruik van een versleutelde telefonie verbinding.

Bellen via internet, maar dan met een vast nummer

Vooral groeiende bedrijven kunnen profiteren van bellen via internet met Voice Over IP (VOIP). VOIP biedt je verschillende voordelen, zoals het overal kunnen bellen (en gebeld worden) op een vast nummer, het opnemen van gesprekken, bieden van een keuzemenu, inspreken van voicemails en het instellen van openingstijden. 

Daarnaast kan je gemakkelijk online het verbruik en optionele diensten bijhouden en beheren. Voor het leveren van VoIP werken wij samen met Twilio, onze vaste partner in het leveren van telefonie- en SMS diensten en Alterisk voor het beheren van inkomende en uitgaande gesprekken.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Voor het bieden van de VoIP oplossing, brengen wij eerst de benodigdheden in kaart. Wat zijn je openingstijden, hoeveel medewerkers willen toegang hebben tot de service, welke apparaten gaan er gebruik maken van de service en natuurlijk welk telefoonnummer moet er aan de oplossing gekoppeld worden. Zodra dit in beeld is, gaan wij voor je aan de slag met de aanvraag bij Twilio, het installeren van een dedicated VPS (server) bij Amazon Web Services, configureren van Alterisk, de applicatielaag dat telefoongesprekken met elkaar verbindt, en het instellen van de wensen. Ook kunnen wij jou een Slack bericht sturen zodra er een telefoongesprek heeft plaatsgevonden, inclusief opname van het gesprek, of een berichtje doen als je onbereikbaar was. 

Voor het bellen en gebeld worden maken wij gebruik van de softweare van Zoiper. Zopier is beschikbaar voor Windows, MacOS, Android en iOS toestellen en kan, met gebruik van je persoonlijke inloggegegevens, gebruikt worden om verbinding te maken met onze Alterisk server. Die server verbindt je vervolgens door met de juiste persoon. Wij bieden uitgebreide hulp bij de installatie en configuratie van de apps op al jouw apparaten. De oplossing is bij uitstek geschikt voor zzp’ers en ondernemers binnen het MKB dat vanaf hun laptop of smartphone willen kunnen bellen met opdrachtgevers. 

Ja, voor het stroomlijnen van je klantenservice bieden wij een gezamelijke support-inbox in Zendesk, een interne of publieke kennisbank voor je klanten, geven van online livechat mogelijkheden via Jivochat en het inplannen of beheren van social media via Buffer en Hootsuite. Naast deze systemen die de productiviteit binnen je klantenservice verbeteren, adviseren wij je gebruik te maken van Google Suite voor het versoepelen van mailverkeer en het gemakkelijker delen van bestanden en documenten.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen?

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op.

Wat ondernemers zeggen

Default Avatar150
Weerkamp

cPanel of DirectAdmin, het maakt mij allemaal niet uit. Zolang het maar werkt, en dat doet het! Helemaal goed!

Default Avatar150
Deliweb
Deliweb

Onze Facebook bedrijfspagina stelt onze klanten centraal en laat hun voortdurend in contact blijven met ons bedrijf. Wij zijn zeer te spreken over de snelle en creatieve aanpak van Peppix.

 
WHMCS
Woocommerce
ActiveCollab
Magento
vBulletin
Moodle
Drupal