peppix-benelux-servers3

Management & SLA contracten

Onze doelstelling is om een helpende hand te bieden bij problemen. Dit bieden wij voor al onze klanten. Heb je voor een dienst extra ondersteuning nodig, dan bieden de SLA contracten van Peppix Benelux uitkomst.

  • Een helpende hand bij problemen met de service;
  • Een contactpersoon dat persoonlijk bereikbaar is via Whatsapp;
  • De garantie dat een probleem binnen 3 uur wordt opgepakt, ook ‘s avonds;
  • Maandelijks gepland onderhoud, evaluaties en rapportages;

”Best effort SLA” bij ieder pakket

Voor ons is de klant prioriteit nummer 1. Om dat te bewijzen, bieden wij een “Best effort SLA” bij ieder pakket. Dit wil zeggen dat, als je bijvoorbeeld Dropbox afneemt, we je kosteloos helpen met vragen over de instellingen, het niet kunnen inloggen of hulp bij installatie. Is de dienst van onschatbare waarde voor je bedrijf, dan raden wij je een SLA1 pakket aan. Met dit pakket, voorzien wij je van persoonlijke installatie, hulp bij bestandsherstel, gegevensverlies of migratie, het bijwerken van de applicaties en volledige gebruikersbeheer.

Bekijk hieronder welk SLA pakket voor jou interessant is. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie, of stuur een bericht naar je contactpersoon voor persoonlijk advies op maat.

Voor websites bieden wij een ondersteuningspakket waarin wij meedenken en meehelpen. Zo ben je bij Peppix altijd aan het juiste adres als het om je website gaat. Daarnaast voeren wij maandelijks onderhoud uit aan de website, zorgen we dat fouten (in de meeste gevallen) kosteloos worden opgelost en dat de back-ups op de juiste momenten worden gemaakt. Daarnaast kunnen wij je voorzien van trainingen, zodat je zelf op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen binnen je site.

De ondersteunende systemen waar wij momenteel een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

logo-wordpress
logo-joomla
logo-drupal

Zijn er problemen met een order, is er een fout opgetreden, of loopt de webshop tijdelijk langzaam? Geen paniek. Met het persoonlijke 06-nummer van je contactpersoon kom je snel in contact en nemen wij het probleem van je over. Doelgericht, effectief en efficient. Daarnaast voeren we één keer per maand onderhoud uit aan het e-commerce systeem, zorgen wij ervoor dat fouten worden opgelost, en controleren we of alles nog soepel werkt. Daarnaast kunnen wij je voorzien van trainingen, zodat je zelf op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen binnen je webshop.

De ondersteunende systemen waar wij momenteel een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

logo-woocommerce
logo-magento
logo-opencart

Stel, de server dat inkomende- en uitgaande berichten behandelt, is tijdelijk offline. Wat doe je dan? Met het SLA contract van Peppix Benelux zorgen wij er in samenwerking met Google voor dat je binnen no-time weer up & running bent. Daarnaast helpen wij je persoonlijk met de installatie én  synchronisatie van de mail, Google Drive, agenda, adresboek en takenlijst.

De ondersteunende systemen waar wij momenteel een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

logo-gsuite
logo-roundcube
logo-zendesk

Heeft je bedrijf een archief met bestanden van onschatbare waarde? Dan raden wij je aan om dit archief in de ‘cloud‘ te plaatsen. Met de cloudoplossingen van Peppix, wordt dit archief geüpload en beheerd. Dit doen wij in samenwerking met Google, Dropbox en Amazon.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

logo-gsuite
logo-aws
logo-dropbox

Heb je een ticket systeem waarmee binnenkomende vragen worden afgehandeld, maar merk je dat de service niet altijd even vlekkeloos verloopt? Schakel dan de hulp van Peppix in. Wij zijn je rechterhand in het voorzien van hulp bij problemen, het wijzigen van instellingen of gebruikersbeheer. Daarnaast denken wij graag mee over vervolgstappen en voorzien wij je medewerkers van trainingen.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

logo-zendesk

Heb je een e-learning platform voor je medewerkers, cursisten of studenten en merk je vaak dat het systeem ingewikkeld in elkaar zit? Vanaf nu niet meer. Laat het beheer volledig aan Peppix uitbesteden en wij zorgen voor een systeem dat goed werkt. Wij voeren het onderhoud periodiek uit, helpen je met de instellingen, het wijzigen van content en gebruikersbeheer, en kunnen je medewerkers voorzien van trainingen.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

logo-moodle

Wat ondernemers zeggen

Bestuur - Mercurius UvA
“We zijn goed geholpen met het overzetten van ons ledenplatform, mail accounts en archief. Alles loopt lekker snel. De tips zijn een welkome toevoeging.”
Eigenaresse - nixnut
“Peppix is onze vaste partner geworden in het hosten van ons e-commerce platform. De website werkt snel, de service is top en de migratie was (voor ons) zorgen vrij. Super.”
logo-aws
logo-cloudflare
logo-cpanel
logo-directadmin
logo-dropbox
logo-gsuite