Management & SLA servicecontracten

Wij willen je een helpende hand bieden bij vragen over het gebruik van de services. Deze hulp bieden wij voor al onze opdrachtgevers. Heb je voor een dienst extra ondersteuning nodig, dan bieden de verschillende service level agreements (SLA’s) uitkomst.
  • Eén vast contactpersoon die je kan bereiken via de mail, telefonisch en via Whatsapp;
  • Helpt met complexe vragen over het gebruik van de website, de techniek en het uitbreiden van de functionaliteit;
  • Is bereikbaar bij fouten en storingen binnen je website;
  • Denkt mee over de toekomst van de website;
  • Traint jou en andere gebruikers voor het gebruik van onze systemen;

'Best effort'-SLA bij ieder pakket

Voor ons ben jij prioriteit nummer 1. Om dat te bewijzen, bieden wij een “Best effort SLA” bij ieder pakket. Dit wil zeggen dat, als je bijvoorbeeld Dropbox afneemt, we je kosteloos helpen met vragen over de instellingen, het niet kunnen inloggen of hulp bij installatie. Is de dienst van onschatbare waarde voor je bedrijf, dan raden wij je een SLA pakket aan. Met dit pakket voorzien wij je van persoonlijke installatie, hulp bij bestandsherstel, gegevensverlies of migratie, het bijwerken van de applicaties en volledige gebruikersbeheer.

Bekijk hieronder welk SLA voor jou interessant is. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie, of stuur een bericht naar je contactpersoon voor een persoonlijk advies op maat.

Voor websites bieden wij een ondersteuningspakket waarin wij meedenken en ondersteunen bij het gebruik van het systeem en de services, zoals het offerte aanvraagformulier en het reserveringssysteem. Hebben je personeelsleden een korte introductie tot het systeem nodig, dan voorzien wij je naast de ondersteuningen ook in 1 op 1 trainingen.

De ondersteunende systemen waar wij een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Ken jij dat moment waarop je denkt dat je er even niet uitkomt? Neem dan snel contact op met je contactpersoon; hij weet in de meeste gevallen direct raad en staat je te hulp bij het oplossen van je vraag. Of het nu gaat om een creditering, het beheren van de voorraad, het importeren van nieuwe producten of het in bulk wijzigen van producten; geen probleem.

Wij denken mee en ondersteunen je in het gebruik van de webwinkel. Hebben je personeelsleden een korte introductie tot het systeem nodig, dan voorzien wij je naast de ondersteuningen ook in 1 op 1 trainingen.

De ondersteunende systemen waar wij momenteel een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Heb je nieuw personeel aangenomen en wil je dat de nieuwe mailaccounts worden geconfigureerd? Geen nood: neem contact op met je contactpersoon en hij regelt het voor je binnen 3 uur. Dit geldt ook voor vragen over het instellen van de mail in Outlook, het maken van back-ups in Google Drive, het delen van afspraken via de online agenda en het bijhouden van je contactenlijst in je mobiele adresboek.

De ondersteunende systemen waar wij momenteel een SLA contract voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Heeft je bedrijf een archief met bestanden van onschatbare waarde? Dan raden wij je aan om dit archief in de ‘cloud‘ te plaatsen. Met de cloudoplossingen van Peppix, wordt dit archief geüpload en beheerd, zonder dat wij fysieke toegang tot de bestanden hebben. Dit doen wij in samenwerking met Amazon, Dropbox en Google. Samen met jou kijken wij naar de beste oplossing en voorzien wij je in een oplossing dat voldoet aan de AVG.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Vind je het lastig om vragen van klanten in de juiste banen te leiden? Geen nood. Wij voorzien je in een passend proces dat de vragen met algoritmes filtert en naar de juiste persoon leidt. Een simpele taak met een complex proces; dat is voor ons geen stress. Dit zit inbegrepen in ons servicecontract voor ticketsystemen als Zendesk, Freshdesk en Zoho, naast persoonlijke ondersteuning en trainingen over het gebruik van de service.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Vind je het lastig om gebruikers de juiste rechten te geven binnen het e-learning platform? Heb je hulp nodig bij het invoeren van content en verwacht je hierbij persoonlijke hulp of training? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij voorzien je in gestructureerde uitleg over het gebruik van het e-learning platform.

De ondersteunende platformen waar wij momenteel ondersteuning voor aanbieden, zijn hieronder weergegeven.

Wat ondernemers zeggen

Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk
Jonkers

Peppix heeft voor ons een geweldig logo ontworpen dat vanuit de verte herkenbaar is en een frisse insteek heeft. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

Jonkers
Van Wijk

Wij zijn zeer tevreden met de folders die Peppix voor ons heeft ontworpen, de elegante rondingen maken onze folders zeer uniek. Bedankt!

Van Wijk
 
ActiveCollab
Magento
Drupal
WordPress
Moodle
vBulletin
Joomla