peppix-benelux-cup-of-coffee

Onderhoud en ondersteuning

Laat het systeembeheer volledig uitbesteden aan Peppix Benelux. Bij ons bieden wij je een helpende hand met problemen, zorgen wij dat alles netjes wordt bijgewerkt en staan wij ’s nachts voor je klaar om storingen op te lossen.

  • Kies voor persoonlijke ondersteuning via (o.a.) Whatsapp;
  • Laat fouten kosteloos voor je oplossen;
  • Houd de systemen veilig en snel door handmatig onderhoud;

Gratis bij ieder pakket

Bij iedere service bieden wij een ‘Best Effort SLA’ aan. Dit wil zeggen dat wij je helpen met vragen en problemen over een bepaalde dienst – bijvoorbeeld als je er niet uitkomt hoe je nieuwe orders doorvoert in ons e-commerce systeem. De additionele SLA pakketten van Peppix Benelux zijn hierop een aanvulling en bieden je de garantie dat we problemen kosteloos oplossen, vragen persoonlijk in behandeling nemen en de snelheid- en veiligheid van een systeem kunnen garanderen.
(*) De genoemde voorwaarden zijn per dienst verschillend. Neem voor meer informatie contact met ons op.

slack

Ondersteuning

Persoonlijk contact via Whatsapp.
Wij bieden je met onze SLA contracten een helpende hand bij vragen, problemen en installatie. Je kan ons 7 dagen per week, 24 uur per dag contacteren via Whatsapp, Slack en Skype.
coding

Onderhoud

Ondersteuning voor 10+ platformen.
Met de onderhoudsservice van Peppix ben je verzekerd van een veilig, snel en goedwerkend systeem. Wij bieden ondersteuning aan meer dan 10 platforms.

Wat ondernemers zeggen

Bestuur - Mercurius UvA
“We zijn goed geholpen met het overzetten van ons ledenplatform, mail accounts en archief. Alles loopt lekker snel. De tips zijn een welkome toevoeging.”
Eigenaresse - nixnut
“Peppix is onze vaste partner geworden in het hosten van ons e-commerce platform. De website werkt snel, de service is top en de migratie was (voor ons) zorgen vrij. Super.”
logo-wordpress
logo-woocommerce
logo-joomla
logo-magento
logo-moodle
logo-vbulletin