Onderhoud en ondersteuning

Laat het systeembeheer volledig uitbesteden aan Peppix Benelux. Wij bieden je een helpende hand bij vragen, problemen en storingen. Ondertussen zorgen wij er voor dat alles wordt bijgewerkt en is beveiligd. En mocht er wat zijn, dan kan je ons ook in het weekend bereiken.
  • Houd je systemen veilig door onderhoud uit te laten voeren
  • Krijg de garantie dat fouten gratis worden opgelost
  • Laat een teamlid meedenken over het verbeteren van je systeem
  • Krijg persoonlijke ondersteuning via Whatsapp

Bij ieder pakket inbegrepen

Bij iedere dienst bieden wij een ‘Best Effort SLA’ aan. Dit wil zeggen dat wij je altijd zullen helpen met vragen over een bepaald onderwerp, zoals het verwerken van bestellingen. De aanvullende SLA pakketten bieden hier een aanvulling op. Hierin staan garanties in over hoe wij een probleem oplossen, tegen welke kosten wij dit doen, hoe snel wij reageren en wanneer wij reageren. In de basis bieden wij twee SLA pakketten waar je uit kan kiezen; de een met doordeweekse ondersteuning, de ander met een beschikbare storingslijn tijdens weekenden en feestdagen. Hieronder kan je kiezen welk pakket bij jou past.

Ondersteuning

Persoonlijk contact via Whatsapp.
Wij bieden je met onze SLA contracten een helpende hand bij vragen, problemen en installatie. Je kan ons 7 dagen per week, 24 uur per dag contacteren via Whatsapp, Slack en Skype.

Onderhoud

Ondersteuning voor 10+ platformen.
Met de onderhoudsservice van Peppix ben je verzekerd van een veilig, snel en goedwerkend systeem. Wij bieden ondersteuning aan meer dan 10 platforms.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Als je een vraag hebt kan je ons mailen, appen en bellen. Wij zullen je vraag diezelfde werkdag in behandeling nemen. Wij gebruiken hiervoor geen standaard e-mails, maar persoonlijke berichten. Soms zit hier een persoonlijke videohandleiding bij, of zullen wij je telefonisch helpen. Je staat er in ieder geval niet alleen voor.

Als je een SLA van ons afneemt, beloven wij je gratis te voorzien van ondersteuning. Dat betekent dat als je ergens niet uitkomt, wij je uitleg geven over dat vraagstuk. Als je een fout binnen het systeem ontdekt, zullen wij de fout kosteloos voor je oplossen. Voor systemen die onderdeel van je bedrijfsvoering zijn, is het afnemen van een aanvullend SLA pakket daarom aanbevolen.

Onder de ‘best effort SLA’ bieden wij geen garantie dat wij je kosteloos kunnen voorzien van een oplossing.

Als je wilt dat wij je website of webshop voorzien van updates, dan plannen wij dit ruim van te voren in via ActiveCollab. Jij krijgt, als opdrachtgever, toegang tot dit systeem. Naast updates worden hier ook fouten (bugs), wensen en lange termijn planningen gemaakt. Binnen SCRUM wordt dit ook wel de backlog genoemd. Als je een aanvullende SLA hebt, zullen wij er voor zorgen dat het onderhoud buiten openingstijden plaatsvindt; onze developer(s) staan die dag extra vroeg op om jouw systeem bij te werken. Sommige systemen worden eerst in een testomgeving bijgewerkt en daarna in de productieomgeving. Iedere keer nadat het onderhoud heeft plaatsgevonden, noteert de developer de belangrijkste wijzigingen in ActiveCollab.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen?

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op.

Wat ondernemers zeggen

Jonkers

Peppix heeft voor ons een geweldig logo ontworpen dat vanuit de verte herkenbaar is en een frisse insteek heeft. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

Jonkers
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
Van der Veen

De combinatie van een webhosting pakket met Google Apps for Work licentie is een fijne bijkomstigheid; dit scheelt mij tientallen euro’s per jaar!

Van der Veen
 
Google Analytics
Sendcloud
Mollie
DirectAdmin
ActiveCollab
Google Tag Manager
Trello