Onderhoud en ondersteuning

Laat het systeembeheer volledig uitbesteden aan Peppix Benelux. Bij ons bieden wij je een helpende hand met problemen, zorgen wij dat alles netjes wordt bijgewerkt en staan wij ‘s nachts voor je klaar om storingen op te lossen.
  • Kies voor persoonlijke ondersteuning via (o.a.) Whatsapp;
  • Laat fouten kosteloos voor je oplossen;
  • Houd de systemen veilig en snel door handmatig onderhoud;

Bij ieder pakket inbegrepen

Bij iedere service bieden wij een ‘Best Effort SLA’ aan. Dit wil zeggen dat wij je helpen met vragen en problemen over een bepaalde dienst – bijvoorbeeld als je er niet uitkomt hoe je nieuwe orders doorvoert in ons e-commerce systeem. De additionele SLA pakketten van Peppix Benelux zijn hierop een aanvulling en bieden je de garantie dat we problemen kosteloos oplossen, vragen persoonlijk in behandeling nemen en de snelheid- en veiligheid van een systeem kunnen garanderen.
(*) De genoemde voorwaarden zijn per dienst verschillend. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Ondersteuning

Persoonlijk contact via Whatsapp.
Wij bieden je met onze SLA contracten een helpende hand bij vragen, problemen en installatie. Je kan ons 7 dagen per week, 24 uur per dag contacteren via Whatsapp, Slack en Skype.

Onderhoud

Ondersteuning voor 10+ platformen.
Met de onderhoudsservice van Peppix ben je verzekerd van een veilig, snel en goedwerkend systeem. Wij bieden ondersteuning aan meer dan 10 platforms.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Allereerst hebben wij zoveel mogelijk informatie nodig. Die informatie kan je ons het beste mailen, doorgeven via Active Collab of appen via Whatsapp. Vervolgens proberen wij je te helpen door persoonlijk antwoord op je vraag te geven. Wij gebruiken hiervoor geen standaard e-mails, maar altijd persoonlijke berichten. Als je na de instructies er nog niet uitkomt, kunnen wij je een video-handleiding sturen of telefonisch helpen op afstand.

Als je een SLA van ons afneemt, beloven wij je gratis te voorzien van ondersteuning. Dat betekent dat als je ergens niet uitkomt, wij je uitleg geven over dat vraagstuk. Als je een fout ontdekt, dan zullen wij dit kosteloos voor je op te lossen. Daarom raden wij je aan een SLA af te nemen, als je wil dat wij je helpen bij de onderhoud van een webwinkel.

Werkzaamheden en fouten ontstaan door de gebruiker zelf, worden niet vergoed binnen de SLA. Afhankelijk van de SLA kunnen er limieten aan de gestelde voorwaarden worden gesteld. Onder de ‘best effort’-SLA bieden wij geen garantie dat wij je altijd ksoteloos kunnen voorzien van een oplossing. 

Als je wil dat wij je website of webshop voorzien van updates, dan plannen wij dit ruim van te voren in via ActiveCollab. Jij krijgt, als opdrachtgever, toegang tot dit systeem. Naast updates worden hier ook fouten (bugs), wensen en lange termijn planningen gemaakt. Op de dag dat het onderhoud wordt uitgevoerd, zorgen wij ervoor dat dit buiten openingstijd gebeurt. Onze developer(s) staan die dag extra vroeg op om voor jou aan de slag te gaan. Voordat het onderhoud begint, wordt een back-up gemaakt. Nadat het onderhoud heeft plaatsgevonden, noteert de developer alle belangrijke wijzigingen in ActiveCollab. Daarna is de developer bereikbaar voor vragen of fouten die door het onderhoud zijn ontstaan. Deze beantwoord hij daarna kosteloos.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen?

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op.

Wat ondernemers zeggen

Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk
Kamphuis

Het is fijn om alle diensten onder één partij te brengen, bij Peppix wordt alles snel geregeld en sturen ze een keer per maand een factuur.

Kamphuis
Jonker

Wij zijn erg tevreden met de professionele website. Ons evenement in A'dam werd een groot succes, bedankt voor jullie snelle service!

Hortifair
 
Drupal
WordPress
Magento
Joomla
Moodle
Woocommerce
vBulletin