
Google Workspace overstappen, hoe stap ik over?
Noëll, de Google Workspace Specialist, neemt het zware werk van je over door de overstap naar Google Workspace te regelen. De mail, agenda en adresboeken worden overgezet. Jij, je team en je klanten merken hier niets van.
Google Workspace migratiekosten
Hieronder zetten wij de kosten uiteen voor het overzetten van een kleine en grote organisatie. Zo krijg jij een beeld wat je kwijt bent als je met je organisatie overstapt op Google Workspace. Jij en de mensen die jou mailen zullen er niks van merken als Noëll de overstap in gang zet. Eén keer opnieuw inloggen en klaar ben je. Met de training van Noëll kan iedereen vervolgens aan de slag.
Hoe zit het met jullie service?
- Wij trainen je collega's met Google Workspace
- Helpen je bij het instellen van de mail, agenda en Drive
- Houden je organisatie in beheer
- Zijn de hele week bereikbaar via Whatsapp en mail
Kleine organisatie
Gemiddelde kosten bij 5 collega's
584
00
Gemiddelde overstapkosten -
Huidige situatie in kaart brengen (€192.00)
-
Back-ups maken en DNS overzetten (€72.00)
-
Aanmaken en instellen Google organisatie (€96.00)
-
Oude mails en agenda's overzetten (€200.00)
-
Evaluatie en instructies rondsturen (€24.00)
Grote organisatie
Gemiddelde kosten bij 50 medewerkers migreren en trainen
2208
00
Gemiddelde overstapkosten -
Huidige situatie in kaart brengen (€384.00)
-
Back-ups maken en DNS overzetten (€288.00)
-
Aanmaken en instellen Google organisatie (€192.00)
-
Oude mails en agenda's overzetten (€864.00)
-
Evaluatie en training medewerkers (€480.00)
Hoe werkt de overstap?
Neem contact met ons op, dat is stap 1. Daarna overleg je met Noëll hoe je hudigie stiautie eruit ziet en waar je tegenaan loopt. Hij kijkt samen met jou hoe dat met Google Workspace kan worden opgelost. Hierbij geldt: de voorbereiding is het halve werk. Zodra de lijnen recht staan, wordt de overstap ingepland. Hierin worden jij en je collega’s voortdurend op de hoogte gehouden. Dus, ben je er klaar voor?

- Google Workspace
Menu