
Google Workspace overstappen, hoe stap ik over?
Wij helpen je bij de implementatie, migratie en vragen. Daarna bieden we 30 dagen garantie.
Noëll neemt het zware werk van je over door de overstap naar Google Workspace te regelen. De mail, agenda en adresboeken worden overgezet. Jij, je team en je klanten merken hier niets van. De overstap vindt meestal plaats in het weekend, zodat je er ‘s maandags weer fris tegenaan kunt. Op deze pagina lees je wat de overstapkosten zijn.
Google Workspace overstapkosten
Hieronder zetten wij de kosten uiteen voor het overzetten van een kleine en grote organisatie. Zo krijg jij een beeld wat je kwijt bent als je met je organisatie overstapt op Google Workspace. Jij en de mensen die jou mailen zullen er niks van merken als Noëll de overstap in gang zet. Eén keer opnieuw inloggen en klaar ben je. Met de handleidingen n trainingen van Noëll kan iedereen vervolgens snel de slag.
Hoe zit het met jullie service?
- Wij trainen je collega's met Google Workspace
- Helpen je bij het instellen van de mail, agenda en Drive
- Houden je organisatie in beheer
- Zijn de hele week bereikbaar via Whatsapp en mail
Migratiekosten bij 5 mailboxen
Een gemiddelde, kleine organisatie.-
Huidige situatie in kaart brengen (€192.00)
-
Back-ups maken en DNS overzetten (€72.00)
-
Aanmaken en instellen Google organisatie (€96.00)
-
Oude mails en agenda's overzetten (€200.00)
-
Evaluatie en instructies rondsturen (€24.00)
Migratiekosten bij 50 mailboxen
Voor de grote organisaties.-
Huidige situatie in kaart brengen (€384.00)
-
Back-ups maken en DNS overzetten (€288.00)
-
Aanmaken en instellen Google organisatie (€192.00)
-
Oude mails en agenda's overzetten (€864.00)
-
Evaluatie en training medewerkers (€560.00)
Hoe werkt de migratie?
- Google Workspace
Start vandaag
