- Bijhouden van werkzaamheden met de Windows, Mac, iOS en Android app;
- Instellen van begrotingen per project;
- Automatisch maken van screenshots, bijhouden van activiteiten en locatie terwijl de timer loopt (optioneel);
- Genereren van rapporten en het factureren van werkzaamheden rechtstreeks vanuit ActiveCollab;
Activiteit live op de voet volgen met Hubstaff
Als projectmanager heb jij de taak om je team aan te sturen. Met Hubstaff krijg je de mogelijkheid om over gegevens te beschikken, zoals: “hoelang zijn mijn werknemers in Adobe Photoshop bezig geweest?”, “Hebben ze tijdens het werken Facebook bezocht?” en “Waren zij wel actief genoeg?”. Hubstaff kan al deze informatie bijhouden zodra de timer begint te lopen.
Hoe actief je collega’s zijn, wordt gebaseerd op het gemiddeld aantal toetsaanslagen, muisklikken, geopende programma’s en tabbladen. Heeft je werknemer een activiteit dat hoger dan 60% is, dan kan je er van uit gaan dat er goed gewerkt wordt. Iedere 3 minuten wordt er een screenshot gemaakt van het beeldscherm van de werknemer. Is de werknemer langer dan 5 minuten inactief, dan kan de tijd van de gewerkte uren worden ingehouden. Je krijgt zelf de vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt instellen en wat je wilt bijhouden.
Snel aan de slag
Hubstaff staat bekend om haar snelle applicaties, setup en gebruiksvriendelijke interface.
Synchroniseer taken
Met de Hubstaff timer-app kan je de taken en gewerkte uren per taak met ActiveCollab synchroniseren.
Direct uitbetalen
Hubstaff geeft je als projectmanager de mogelijkheid om je collega’s via het systeem direct uit te betalen.
Hubstaff ♥ ActiveCollab
De koppeling met ActiveCollab zorgt ervoor dat de registraties uit Hubstaff worden gesynchroniseerd. Werkt het team vandaag 7 uur en 47 minuten, dan ziet de opdrachtgever morgen hoeveel er gewerkt is en hoeveel procent er nog van het budget beschikbaar is.
- ActiveCollab
Start vandaag
Wil je overleggen? Stuur Noëll een bericht.