17 sep 2024

Je hebt 30 dagen de tijd om je factuur te betalen. Aangezien veel mensen gebruikmaken van automatische incasso, sturen wij de facturen 7 dagen eerder naar je op. Dit betekent dat je in totaal 37 dagen de tijd hebt om je factuur te betalen. Daarna sturen wij je een herinnering. Na deze herinnering brengen wij €15,00 administratiekosten in rekening. We zullen je dan een bericht sturen om te achterhalen waarom de factuur nog niet is betaald. Horen we niets, dan moeten we de factuur doorsturen naar ...

17 sep 2024

Soms is het gemakkelijker om per kwartaal, half jaar of jaar te betalen. Dat begrijpen wij goed. Je kunt je voorkeuren aangeven door contact met ons op te nemen. Wij zullen de betalingstermijn van je producten aanpassen naar jouw wens.Vragen? Wil je meer weten, keer dan terug naar het overzicht of neem contact met ons op via de klantenservice. Hoe verander ik de betalingstermijn?...

17 sep 2024

Iedereen betaalt 21% BTW op de dienstverlening. Bij ons is dat geen uitzondering. Heb je een bedrijf in het buitenland, dan wordt het interessant. Volgens de wetgeving mogen wij de BTW dan naar je verleggen. Dit mag als jij je BTW-nummer hebt opgegeven in 'Mijn profiel' onder het kopje 'BTW nummer'. Heb je dat gedaan, dan zorgen wij ervoor dat je voortaan geen BTW meer aan ons betaalt. Maar vergeet niet, er zijn twee voorwaarden: Voorwaarden voor BTW-verlegging Je hebt een actief bedrijf buiten...

17 sep 2024

Hoe schakel ik tweestapsverificatie in- of uit? bij Peppix
Met tweestapsverificatie beveilig je je account nog beter door gebruik te maken van time-based codes. Deze codes genereren iedere 30 seconden een nieuw wachtwoord. Dit zescijferige wachtwoord is een aanvulling op je huidige wachtwoord. Tijdens het inloggen voer je dus twee wachtwoorden in. Dat klinkt misschien ingewikkeld, maar het werkt net als bij het inloggen bij je bank en het invoeren van een zescijferige code. In de onderstaande video wordt het instellen van tweestapsverificatie uitgelegd....