17 sep 2024

Hoe schakel ik tweestapsverificatie in- of uit? bij Peppix
Met tweestapsverificatie beveilig je je account nog beter door gebruik te maken van time-based codes. Deze codes genereren iedere 30 seconden een nieuw wachtwoord. Dit zescijferige wachtwoord is een aanvulling op je huidige wachtwoord. Tijdens het inloggen voer je dus twee wachtwoorden in. Dat klinkt misschien ingewikkeld, maar het werkt net als bij het inloggen bij je bank en het invoeren van een zescijferige code. In de onderstaande video wordt het instellen van tweestapsverificatie uitgelegd....

17 sep 2024

Onze webhosting- en domeinregistratieprocessen zijn deels geautomatiseerd. Dit stelt ons in staat om deze diensten tegen lage prijzen aan te bieden, met de LEAN-principes als leidraad. Hieronder vind je informatie over hoe lang het duurt voordat je service is geactiveerd. Webhostingpakketten Webhostingpakketten worden direct na betaling geactiveerd. Domeinnamen zijn binnen 4 uur na betaling actief. SSL-certificaten via Let's Encrypt zijn direct beschikbaar. SSL-certificaten van Comodo en GeoTru...

17 sep 2024

Automatische incasso is een gemakkelijke manier van betalen. Hiermee wordt het geld op het juiste moment afgeschreven, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over betalingen. In dit artikel lees je hoe automatische incasso werkt en hoe je het kunt instellen. Hoe verloopt de betaling? Wij schrijven standaard op de 1ste van de maand af. Zeven dagen voor het afschrijven van je factuur sturen wij je een rekening via e-mail. Als de incasso mislukt, proberen wij het opnieuw. Mislukt de incasso nogmaal...

17 sep 2024

Je hebt 30 dagen de tijd om je factuur te betalen. Aangezien veel mensen gebruikmaken van automatische incasso, sturen wij de facturen 7 dagen eerder naar je op. Dit betekent dat je in totaal 37 dagen de tijd hebt om je factuur te betalen. Daarna sturen wij je een herinnering. Na deze herinnering brengen wij €15,00 administratiekosten in rekening. We zullen je dan een bericht sturen om te achterhalen waarom de factuur nog niet is betaald. Horen we niets, dan moeten we de factuur doorsturen naar ...

17 sep 2024

Soms is het gemakkelijker om per kwartaal, half jaar of jaar te betalen. Dat begrijpen wij goed. Je kunt je voorkeuren aangeven door contact met ons op te nemen. Wij zullen de betalingstermijn van je producten aanpassen naar jouw wens.Vragen? Wil je meer weten, keer dan terug naar het overzicht of neem contact met ons op via de klantenservice. Hoe verander ik de betalingstermijn?...