Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt.

Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Van der Vliet

Onze webshop draait fantastisch op de nieuwe servers. Hoop dat dit zo blijft. Fijne partij dat snel bereikbaar is.

Thomas
Forsitan

In juni zijn we overgestapt naar Peppix voor een hostingpakket en de mail via Gmail. Alles loopt goed en we hebben geen storingen meer. Noëll heeft ons geholpen met het instellen van de mail in Outlook.

Forsitan Adviesbureau
Jonker

Bij de migratie naar Google Workspace zijn we goed geholpen. Noëll was goed bereikbaar en de communicatie via WhatsApp was erg prettig.

Esther

 
Bouwbedrijf de Molenaar
Mediabirds
Mercurius UvA
EHBO
Intogolf.com
Traffic Leaders
Kamphuuske
Lekkage Events