Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix Benelux

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt.

Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk
Van der Vliet

Jullie servers zijn gelukkig goed bestand tegen hoge bezoekersaantallen, onze website verwelkomt dagelijks 2.000 bezoekers zonder enige problemen. Super!

Van der Vliet
Van der Veen

De combinatie van een webhosting pakket met Google Apps for Work licentie is een fijne bijkomstigheid; dit scheelt mij tientallen euro’s per jaar!

Van der Veen

 
woocommerce
PostNL
Facebook Pixel
Google Adwords
MariaDB
Reeleezee
NGINX