Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix Benelux

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt.

Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Deliweb

Onze Facebook bedrijfspagina stelt onze klanten centraal en laat hun voortdurend in contact blijven met ons bedrijf. Wij zijn zeer te spreken over de snelle en creatieve aanpak van Peppix.

Deliweb
Weerkamp

cPanel of DirectAdmin, het maakt mij allemaal niet uit. Zolang het maar werkt, en dat doet het! Helemaal goed!

Weerkamp
Van der Vliet

Jullie servers zijn gelukkig goed bestand tegen hoge bezoekersaantallen, onze website verwelkomt dagelijks 2.000 bezoekers zonder enige problemen. Super!

Van der Vliet

 
Varnish
Google Workspace
PostNL
MariaDB
Facebook Pixel
Zapier
Amazon Cloudfront
Google Analytics