Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix Benelux

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt.

Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Forsitan

Een creatief logo met een professionele uitstraling, binnen een week was onze nieuwe huisstijl realiteit. Bedankt voor jullie snelle service!

Forsitan Adviesbureau
Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk
Jonker

Wij zijn erg tevreden met de professionele website. Ons evenement in A’dam werd een groot succes, bedankt voor jullie snelle service!

Hortifair

 
Sendcloud
Google Analytics
DirectAdmin
Zapier
Facebook Pixel
Varnish
Mailchimp
PostNL