Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix Benelux

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt.

Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
Weerkamp

cPanel of DirectAdmin, het maakt mij allemaal niet uit. Zolang het maar werkt, en dat doet het! Helemaal goed!

Weerkamp
Kamphuis

Het is fijn om alle diensten onder één partij te brengen, bij Peppix wordt alles snel geregeld en sturen ze een keer per maand een factuur.

Kamphuis

 
Opache
Google Analytics
Google Workspace
woocommerce
Reeleezee
Amazon Web Services
Twitter
Facebook Pixel