Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix Benelux

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt.

Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk
Jonker

Wij zijn erg tevreden met de professionele website. Ons evenement in A’dam werd een groot succes, bedankt voor jullie snelle service!

Hortifair
Van der Vliet

Jullie servers zijn gelukkig goed bestand tegen hoge bezoekersaantallen, onze website verwelkomt dagelijks 2.000 bezoekers zonder enige problemen. Super!

Van der Vliet

 
DirectAdmin
Reeleezee
Amazon Cloudfront
Hotjar
Opache
Cloudflare
Mailchimp
MyParcel