13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed.

Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Van Wijk

Prijs/kwaliteit is top. Altijd bereikbaar, ook in het weekend. Dank!

Jeroen
Van der Veen

We hebben voor Peppix gekozen bij de overstap naar Google. Ze hebben onze gegevens overgezet en ervoor gezorgd dat we er nauwelijks iets van merkten.

Erik
Weerkamp

Het duurde even voordat ik wist hoe DirectAdmin werkt, maar met de YouTube video’s en de uitleg via WhatsApp weet ik wat ik moet doen.

Stephan

 
Bootcamp Oldebroek
Intogolf.com
Adventure Motorshop
2knowlab
JRAA advocaten
IGWTrust
Restaurant Klein Hartenstein
Tegel Expert