13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed.

Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
Van Dijk

We zijn nu een jaar klant bij Peppix en zijn erg te spreken over jullie diensten. Goed bereikbaar en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Van Dijk
Weerkamp

Het duurde even voordat ik wist hoe DirectAdmin werkt, maar met de YouTube video’s en de uitleg via WhatsApp weet ik wat ik moet doen.

Weerkamp

 
REDIS
Sendcloud
Facebook Pixel
Zapier
PostNL
Mailchimp
MariaDB
DirectAdmin