13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed.

Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Jonkers

Peppix heeft voor ons een geweldig logo ontworpen dat vanuit de verte herkenbaar is en een frisse insteek heeft. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

Jonkers
Weerkamp

cPanel of DirectAdmin, het maakt mij allemaal niet uit. Zolang het maar werkt, en dat doet het! Helemaal goed!

Weerkamp
Van Dijk

Adequate ondersteuning wanneer je het nodig hebt, prima service voor een aantrekkelijke prijs. 5 sterren!

Van Dijk

 
Cloudflare
Amazon Cloudfront
Twitter
Hotjar
MyParcel
Opache
Mailchimp
Zapier