13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed. Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Herman

Toen we in 2018 een IT partij zochten hebben we Peppix benaderd. We zijn nog steeds klant en onze website draait nog steeds goed. Bedankt voor de samenwerking.

Ruben
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Klaas
Kamphuis

Onze website is weer razendsnel na de overstap. Noëll heeft ons goed geholpen bij het sneller maken van onze website.

Kamphuis

 
IGWTrust
Komm schon alter
Intogolf.com
Dier&Arts Leeuwarden
Bouwbedrijf de Molenaar
Traffic Leaders
Kamphuuske
IDD.nu