13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed.

Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
Kamphuis

Het is fijn om alle diensten onder Ć©Ć©n partij te brengen, bij Peppix wordt alles snel geregeld en sturen ze een keer per maand een factuur.

Kamphuis
Jonkers

Peppix heeft voor ons een geweldig logo ontworpen dat vanuit de verte herkenbaar is en een frisse insteek heeft. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

Jonkers

 
DirectAdmin
Mailchimp
woocommerce
Google Analytics
WordPress
Twitter
Amazon Web Services
Varnish