13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed.

Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Herman

Toen we in 2018 een IT partij zochten hebben we Peppix benaderd. We zijn nog steeds klant en onze website draait nog steeds goed. Bedankt voor de samenwerking.

Ruben
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Klaas
Van der Vliet

Onze webshop draait fantastisch op de nieuwe servers. Hoop dat dit zo blijft. Fijne partij dat snel bereikbaar is.

Thomas

 
Match in Media
Lekkage Events
Brand Your Merch
Stichting Juttersgeluk
DialoogHuys
Brandclick
Swolland
Milieuraad