13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per 4 weken) vergoed. Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per 4 weken.

Van der Veen

We hebben voor Peppix gekozen bij de overstap naar Google. Ze hebben onze gegevens overgezet en ervoor gezorgd dat we er nauwelijks iets van merkten.

Erik
Van der Vliet

Onze webshop draait fantastisch op de nieuwe servers. Hoop dat dit zo blijft. Fijne partij dat snel bereikbaar is.

Thomas
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Klaas

 
Mind Avenue
Eventfabriek
Livable
De NalatenschapMakelaar
DW Bestratingen
Tegel Expert
Brandclick
Strategisch Opleiden