13 jun 2020

Hoe is jullie service level agreement (SLA) opgebouwd?

Wij kennen voor ActiveCollab twee pakketten die je kan kiezen. Het ene pakket heet SLA Basis, het andere pakket SLA Uitgebreid. Bij SLA Basis wordt iedere maand het onderhoud aan de server- en de ActiveCollab installatie, iedere nacht back-ups, uitleg over het gebruik van het systeem en de technische ondersteuning (tot 30 min. per maand) vergoed.

Kies je voor SLA Uitgebreid, dan krijg je hier een storingslijn bij, zorgen wij er voor dat het onderhoud buiten kantoortijden plaatsvindt, maken wij tussen 07:00 en 23:00 iedere 2 uur een back-up van je server en voorzien wij je van een storingslijn (bereikbaar van 06:00 tot 23:00) en van 60 min. technische ondersteuning per maand.

Van der Veen

De combinatie van een webhosting pakket met Google Apps for Work licentie is een fijne bijkomstigheid; dit scheelt mij tientallen euro’s per jaar!

Van der Veen
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Steenbergen
Van der Vliet

Jullie servers zijn gelukkig goed bestand tegen hoge bezoekersaantallen, onze website verwelkomt dagelijks 2.000 bezoekers zonder enige problemen. Super!

Van der Vliet

 
Google Analytics
Facebook Pixel
Google Workspace
Twitter
Hotjar
Reeleezee
Varnish