Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace? bij Peppix

31 jan 2021

Hoe voeg ik een Gedeelde Drive toe in Google Workspace?

In Google Workspace kun je werken met Gedeelde Drives. Dit zijn projectfolders waarmee je samen met anderen kunt werken. Is een project klaar, dan archiveer je de Gedeelde Drive. Dat maakt het werken met Gedeelde Drives een stuk overzichtelijker. In de video hieronder zie je hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt. Gedeelde Drives zijn alleen beschikbaar binnen Google Suite Business en Google Workspace Business Standard of hoger. Weet je niet welk abonnement je hebt? Neem dan contact op met ons.

Van Dijk

We zijn nu een jaar klant bij Peppix en zijn erg te spreken over jullie diensten. Goed bereikbaar en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Arjan
Herman

Toen we in 2018 een IT partij zochten hebben we Peppix benaderd. We zijn nog steeds klant en onze website draait nog steeds goed. Bedankt voor de samenwerking.

Ruben
Steenbergen

Gemak dient de mens; bedankt voor jullie uitstekende hulp met onze website. Onze website kan er weer tegenaan!

Klaas

 
UwStadsboer
Eventfabriek
Finabling
Restaurant Klein Hartenstein
Landjuweel de Hoeven
Motorcycles United
Intogolf.com
Mediabirds